luni, 9 noiembrie 2009

Banc

O pereche tânăra joacă golf. La o lovitură dată de ea, mingea de golf sparge geamul unei case alăturată terenului de golf…
Geamul se sfărâmiţează în mii de bucaţi…
Tinerii conştienţi de greşeala lor se duc imediat să comunice proprietarului…
Sună la uşă , dar nu răspunde nimeni. Atunci, ei intră în casă prin uşa deschisă a terasei şi văd lângă geamul spart şi o carafă spartă … Lângă carafă stă un bărbat bine cu un turban pe cap.
- Dumneavoastră sunteţi proprietarul? întreabă soţul.
Bărbatul îi priveşte pe tineri nedumerit şi după un timp răspunde ironic:
-Nu, eu am fost închis 1000 de ani în această carafă , dar cineva a spart geamul şi carafa, cu o minge de golf şi m-a eliberat.
La aceste cuvinte, soţului i s-a iluminat privirea, spunând:
- Aşa deci, dumneavoastră sunteţi spiritul din carafă?
- Corect, eu vă îndeplinesc două dorinţe vouă şi o a treia pentru mine.
- OK! se gandeşte soţul şi spune imediat prima dorintă:
- Super, deci eu vreau un salariu lunar de 1.000.000 dolari, neimpozabil.
Spiritul răspunde:
- S-a îndeplinit! şi care ar fi a doua dorinţă?
- Totdeauna să avem cele mai bune mâncăruri şi băuturi fine, să nu ne lipsească nimic din casă!!
- Consideraţi şi această dorinţă îndeplinită… şi acuma dorinţa mea, spune spiritul:
- De 1000 de ani nu am mai văzut o fiinţă feminină. Deci, doresc să mă culc cu nevasta ta.
Tinerii se supun şi după câteva minute spiritul şi femeia sunt în puternică activitate, timp în care soţul s-a întors fericit pe terenul de golf şi îşi continuă partida gândindu-se că este un om bogat…
- Caţi ani are soţul tău? o intreabă spiritul pe tânăra femeie.
- 37! răspunde soţia, gâfâind.
- Ciudat… la vârsta lui mai crede în spirite?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu