luni, 9 noiembrie 2009

O Rugăciune de început(by Bitză)


Am un Dumnezeu sus care mă vede
Indiferent de câtă durere pot să strâng
Pe acest pământ,de câtă patimă păstrez în gând
De câtă ură sunt înconjurat pe-a acest pământ,
Mulţumesc Tatălui Sfânt
Care mi-a dat de multe ori tăria să nu fiu înfrânt
Care m-a ajutat de multe ori să mă ridic.
Atunci când viaţa nu-mi mai oferea nimic....
Dacă am facut bine sau rău, nu poate spune decât El
Când o să-mi dea sentinţa:sub pământ sau în cer.
Pot doar să sper c-o să fiu judecat,
Prima oară liber,prima oară sincer
Indiferent de câte lucruri am în portofel
Sau de faptu` că sunt îmbrăcat un pic altfel
O să sper pân` la capăt...ştiu că nu mă-nşel,
O să lupt pan` la capăt,sunt cu mine sincer.  
Mi-a mai rămas doar un părinte căci celălalt e dus
Şi ştiu în sinea mea că este lângă Tine sus, 
Îmi lipseşte chiar şi acum după mult timp...
Şi ştiu că mă priveşte chiar acum zâmbind
Şi aş vrea să fiu vreo 5 minute în locul tău,
Să-i spun că are un fiu mândru de tatăl său,
Să-i spun că nu am cum să-l uit,
Şi aş vrea să ştie că aştept cu nerăbdare clipa când ne vom întâlni.
Îţi mulţumesc că ai reuşit să pot fi tare.
Îţi mulţumesc pentru fiecare răsuflare.
Îţi mulţumesc pentru:oricare lucru bun,
Pe care am reuşit să-l fac sau să-l spun.
Încerc să nu mai plâng căci sunt aproape sigur,
Că atunci când o să vin la tine n-o să mai fiu singur,
O să-mi văd prieteni,rude,mulţi la care ţin
Şi poate o să pot să îmi sting setea cu-n pahar de vin,
Turnat de un prieten bun pe care-l văd cu lacrimi
Gandindu-se că sunt în lumea asta,mult prea multe patimi...
Şi aş vrea să mă înţeleagă atunci când spun:
Că este cineva deasupra noastră mult mai bun,
Că este ce-L care priveşte,judecă şi dă verdictul
Şi-n mâna căruia îmi e în orice clipă sufletul.
Am împăcat cugetul că doar în ochii Lui pot apărea treptat acuzat,
Pot să cad,să mă ridic şi să alerg ca şi când nimic nu s-ar fi întâmplat
Căci,El este acel ceva la care mă gândesc mereu,
Singurul ce priveşte întotdeauna în sufletul meu.
Ştiu c-o să-mi primesc pedeapsa pentru ce-am făcut,
Pentru fiecare clipă în care nu am vrut, 
Pentru poruncile pe care le-am călcat,
Dar Doamne pleacă-ţi urechea căci te rog în continuare
Odihneşte-mi tatăl numai la dreapta Ta 
Şi fereşte-mi de griji şi necazuri familia.
O rugã,Doamne...dă-mi puterea-n continuare,
Să merg mereu cu capul sus şi să pot fi tare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu