marți, 10 noiembrie 2009

Un stelist fericit în Timişoara


 

Prima zi a lunii noiembrie,ora 21:45,stadionul de Champions League din Timişoara "Dan Păltinişanu".Mă aflu printre câţiva prieteni nu neapărat polişti,poate pentru că nu s-au născut sau au crescut în oraşul de pe Bega,dar cu siguranţă antiSteaua,situaţi într-o zonă total antiSteaua-lângă frumoasa galerie a echipei Poli Timişoara.Meciul începuse de câteva minute dar eu eram furat de spectacolul făcut de ultraşii viola cu torţe şi steaguri,spectacol pe care îl fac cu succes la fiecare meci "tare".Pe teren nu prea am avut ce vedea decât două echipe care s-au anulat reciproc aşteptând fiecare greşeala celeilalte.Spectacolul însă nu a lipsit în galerie,unde pe o temperatură de 2-3 grade Celsius,se auzea din ce în ce mai tare:"dă-le gol,dă-le gol....."sau "aici e banatul,aici e ţara noastră,ne pişăm pe capitala voastră!!!".N-au lipsit nici veşnicele:"lu' Steaua,muie lu'Steaua"şi "în intersecţii Steaua,în canale Steaua.......",scandări ce nu îmi conveneau deloc dar....am înghiţit în sec până în minutul 67 când băcăuanul meu,Pantilimon,nu m-a lăsat la greu şi la un şut al lui Toja de la 20 m a respins mingea în faţă iar,surprinzător,Surdu a reuşit să marcheze.Toţi în jurul meu au sărit de nervi,însă mie mi-a fost frică să mă bucur,mulţumindu-mă numai să mă ridic în picioare şi să mă prefac nervos:))).De aplaudat este reacţia galeriei care nu s-a resemnat şi au cântat în continuare ca şi cum nimic nu s-a întâmplat,dar era 1-0 pentru echipa mea iubită:STEAUA BUCUREŞTI,cea înjurată,cea din canale,din intersecţii dar care conducea pe Poli la Timişoara cu un gol avantaj.Până la final au mai fost 2-3 ocazii clare de gol de ambele părţi,autori fiind Bucur şi Bourceanu respectiv Nicoliţă şi.....Surdu,bineînţeles,dar meciul s-a terminat neaşteptat chiar şi pentru mine cu victoria celor atât de huliţi.Arbitrajul a fost cu un 5% pentru oaspeţi de data asta,dar aşa s-o fi arbitrând în Spania.


Peste 2 etape sper că voi fi din nou în acelaşi loc pe stadion,pregătit să cânt alături de galerie şi să înjur din toţi plămânii pe Dinamo,rivala de moarte a echipelor Steaua şi Poli.

Ca să vezi cum e viaţa asta şi cum se întoarce roata.............

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu